Als ondernemer heb je niet altijd tijd om te telefoon op te nemen en klanten te helpen met vragen. Het gaat hier vooral over kleinere ondernemingen met weinig medewerkers. Als je een eenmanszaak hebt is het helemaal lastig tijd te vinden om klanten via de telefoon te helpen en dit leidt tot grote ergernis bij de klant. Dit zal nooit ten goede gaan voor je zaak, want de kans is aanwezig dat je potentiele klanten misloopt. Hiernaast wil je ook bestaande klanten helpen waar dat nodig is. Het is dan een zeer goede oplossing iemand anders de telefoonopname te laten regelen, als jij hier geen tijd voor hebt. Het is mogelijk iemand aan te nemen om de telefoon voor je op te nemen. Helaas is dit erg duur en hebben de meeste kleine ondernemingen geen geld voor. Bovendien zal de telefoon niet de hele dag door overgaan, als je een kleine onderneming hebt. Dit is dan ook zonde van het geld en af te raden voor kleinere ondernemingen. Een ander alternatief is het uitbesteden van de telefoonopname. Een extern bedrijf zal op de momenten dat jij aangeeft de telefoon voor je opnemen. Een dergelijke antwoordservice is de perfecte oplossing voor kleine bedrijven. Als ondernemer betaal je maandelijks een bedrag om je als het ware te abonneren op de service. Hiernaast betaal je per gesprek ook een bedrag aan de antwoordservice. Deze bedragen zijn allebei niet hoog, dus als je deze week weinig telefoontjes hebt doorgeschakeld zal je geen hoge rekening hoeven betalen. Als je een kleine onderneming hebt is het handig eens uit te zoeken wat de mogelijkheden zijn voor een antwoordservice. Het kan je een hoop tijd schelen en je weet zeker dat je geen potentiele klanten misloopt. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl |