Dankzij telefoonservice uitstekende bereikbaarheid

Dankzij telefoonservice uitstekende bereikbaarheid

Ad-werk

Uw klanten en zakenpartners zullen dankzij de telefoonservice hun medewerkers zien als uw medewerkers. Want FreeVoice Antwoordservice Nederland is dé kantoorpartner en de expert voor uw klanteninterface. Zij beheren uw klantcommunicatie voor meer nieuwe klanten, meer verwijzingen en lagere kosten door verbeterde processen. Het maakt niet uit of het gaat om storingsdienst, uitvaart, overflow, klantenservice, live chat of externe receptiewerkzaamheden, hun professionals nemen het telefonisch en zo gewenst per e-mail van u over zodat u zich kunt richten op het runnen van uw bedrijf.

Een professionele telefoonservice zorgt voor tevredenheid

Laat de communicatie met uw klanten over aan professionals zonder dat u interne kennis hoeft op te bouwen of operationeel personeel in dienst hoeft te nemen om de vragen van klanten te beantwoorden. Hierdoor kunt u zich concentreren op uw kerncompetenties en kunt u uw klanten toch een uitstekende bereikbaarheid bieden. Gebruik hun professionals als een volledig schaalbaar team zonder vaste kosten. Als u ervoor kiest uw medewerkers telefonisch te ontlasten kunnen zij gemiddeld 3 keer productiever zijn. Tegelijkertijd hebben getrainde medewerkers slechts 1/3 van de tijd nodig voor het voeren van telefoongesprekken, en dat zelfs in een hogere kwaliteit.

Uw telefonische service is uw visitekaartje

Bij Antwoordservice Nederland betekent telefonische service een hogere beschikbaarheid en betere klantenservice en volledig schaalbaar. Zij ondersteunen zowel kleine en (middel-)grote bedrijven als startende bedrijven met op maat gemaakte en volledig schaalbare diensten voor telefoon- en klantenservice. Geschikt voor elke (startende) ondernemer of (startende) onderneming die geen gesprek wil missen. Zelfs de ’s nachts binnenkomende gesprekken. 

Een goede bereikbaarheid is cruciaal
Ongeacht de bedrijfsfilosofie voor elk bedrijf is bereikbaarheid cruciaal. Ze verhogen de telefonische bereikbaarheid van hun klanten en beheren hun volledige klanteninterface op professionele wijze. Ten opzichte van klanten en zakenpartners doen ze in feite alsof ze een intern team van uw bedrijf zijn. Dit bereiken ze o.a. door kleine teams van ervaren kantoorpersoneel, een gedetailleerde briefing en regelmatige communicatie met hun klanten.

Gratis uitproberen

Bent u na het lezen van dit blog bijna overtuigd van de meerwaarde? Meld u zich dan gerust aan voor een gratis proefperiode van 2 weken tot maximaal 50 meldingen. 

Reacties zijn gesloten.