Je ziet ze op meer plaatsen dan je denkt

Overal zie je schermen met geschreven informatie of beelden. Je staat er niet eens meer bij stil, omdat ze zo’n vast onderdeel van de omgeving geworden zijn. Op het station, in de winkel en in zelfs langs de snelweg staan schermen die je informeren of je willen overtuigen van iets. Met Qyn ga je met een ervaren partij in zee, die deskundig is in het adviseren en uitvoeren van digital signage. Je bent zeker van een adequaat product, dat de klant aanspreekt en over de drempel helpt.

Toeval of strategie?

Laat je het plaatsen van digital signage over aan het toeval? Of gebruik je de expertise van Qyn om de toepassing van digital signage naar een hoger niveau te tillen? Je kunt het laten bijdragen aan je verkoopstrategie, door ze op een specifieke manier te plaatsen. Dit kan in een etalage zijn, maar ook bij de kassa of – in het geval van een kledingwinkel – bij de paskamers. Het gaat erom dat je een goede analyse hebt, van wat je met digital signage wilt bereiken.

 

Toepassing van digital signage

Natuurlijk blijft het niet bij het plaatsen of ophangen van het scherm. Er komt veel meer bij kijken. Denk aan de snelheid van het wisselen tussen de beelden. Dat hangt af van de hoeveelheid tekst die je geprojecteerd wilt hebben. Ook het doel bepaalt de snelheid van de projectie. Wil je in een etalage zoveel mogelijk van een collectie laten zien, zodat de klant naar binnen komt? Of wil je een specifiek product dat je in de aanbieding hebt centraal stellen? Dit heeft allemaal gevolgen voor de specificaties van het beeldschermwerk. En dan heb je nog niet eens gedacht aan de grootte van het scherm, die etalagevullend kan zijn of een gehele muur in de winkel kan opvullen.

This article was written by